Około godziny 18 dotarliśmy na miejsce i po zakwaterowaniu mogliśmy zacząć zwiedzać wszystkie atrakcje ośrodka „Pod Lipami”. A było co zwiedzać; do naszej dyspozycji były boiska do siatkówki, piłki nożnej, tenisa. Każdego dnia, po śniadaniu spotykałyśmy się z naszą trenerką i przez 4 godziny uczyłyśmy języka niemieckiego; przygotowując jednocześnie prezentację na zakończenie obozu.
Każdego dnia, po obiedzie czekały na nas różnego rodzaju atrakcje; Zwiedziłyśmy Muzeum Pożarnictwa w Lidzbarku, odbyłyśmy wycieczkę rowerową, zwiedziłyśmy również zamek w Malborku, piekłyśmy kiełbaski przy ognisku, mogłyśmy brać udział także w rozgrywkach w siatkówkę plażową i piłkę nożną.:-)
Codziennie, ponieważ pogoda była wręcz cudowna, chodziłyśmy opalać się i kąpać nad niedaleko położone prześliczne jezioro. Pani Klaudia Skowrońska przełamała się nawet jednego dnia, więc ubrane w kapoki i pozapinane szczelnie pływałyśmy razem z nią przez godzinę na rowerkach wodnych delektując się urokami przyrody:-)
Ostatniego dnia, przed wyjazdem każda grupa prezentowała to, czego nauczyła się podczas zajęć z trenerem; były to bardzo śmieszne skecze, piosenki, jak również prezentacje multimedialne.
Na zakończenie, po uściskach, pożegnaniach i wspólnym, pamiątkowym zdjęciu zapakowaliśmy się do autokarów i wyruszyliśmy do domu.